شکسته بال

دستی بکش به بال و پرم، فطرس ات شوم..

شکسته بال

دستی بکش به بال و پرم، فطرس ات شوم..

پیام های کوتاه

برای زیارتت تشریفات قرار نده..

يكشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۲، ۰۲:۲۲ ب.ظ

می‎گفتند: «برای زیارتت تشریفات قرار نده؛ همین‎طور بگو این کار را با شما دارم.»

به همسایه جوانی که بیکار شده بود، ‎گفتند: شما برو شاه‎عبدالعظیم زیارت کن. زیارت که کردی بگو: آقا! من بیکارم، همین. هیچ چیز نمی‎خواهد بگویی؛ خودش گفت: من برگشتم خانه، صبح زود یکنفر زنگ زدند گفت: حسین! بیکاری؟ گفتم: آره. گفت: الآن بیا فلان جا! من رفتم، مرا گذاشت سر کار. می‌گفت: کارش سبک است؛ یعنی خیلی مهم نیست ولی سر کار رفتم؛ ماهی این‎قدر به من می‎دهد و در حال حاضر مشغول هستم.

کتاب خاطرات مرحوم حاج آقامجتبی تهرانی


به بهانه 23 ذی القعده ؛ روز زیارتی مخصوص امام رضا(علیه السلام)



نظرات  (۱)

۱۳ مهر ۹۲ ، ۱۴:۰۱ محمد دائی
سلام
وبلاگ جدید مبارکه...

پاسخ:
سلام
فک کنم این پنجم-ششمیش باشه
دیگه از تبریک گذشته
انشالله وبلاگ خودتون..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی