شکسته بال

دستی بکش به بال و پرم، فطرس ات شوم..

شکسته بال

دستی بکش به بال و پرم، فطرس ات شوم..

پیام های کوتاه

بی سر و پا..

شنبه, ۷ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۱۲ ق.ظ

::چند غزل از استادم " ابوالفضل نظری" ؛ کتاب "آن ها" ::


من که در تُـــنگ برای تو تماشا دارم

با چه رویی بنویسم غم دریا دارم ؟


دل پر از شوق رهایی ست،ولی ممکن نیست

به زبان آورم آن را که تمنا دارم


چیستم؟! خاطره ی زخم فراموش شده

لب اگر باز کنم با تو سخن ها دارم..


چیزی از عمر نمانده ست،ولی میخواهم

خانه ای را که فرو ریخته برپا دارم....

***


تقدیر، نه در رمل نه در کاسه ی چینی ست؟!

آینده ی ما دورتر از آیینه بینی ست


ما هرچه دویدیم، به جایی نرسیدیم

ای باد! سرانجام تو هم گوشه نشینی ست


از خاک مرا برد و به افلاک رسانید

این است که من معتقدم؛ عشق زمینی ست


یک لحظه به بخشایش او شک نتوان کرد

با این همه، تردید در این باره یقینی ست..


***


 و این بیت ::


موج، راز سر به مُــــهری را به دنیا گفت و رفت

با صدف هایی که بین ساحل و دریا گذاشت..

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۰۷
شهاب نواب زاده

فاضل نظری

آن ها

نظرات  (۱)

بسم رب المهدی عج
جهت مشاهده داده نمای 9 ربیع به ما سر بزنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی